Nederlands English Français Deutsch
Outils

Glijbaan voor de fiets

Publié le 01 avril 2011 13:03, mis à jour sur 01 avril 2011 13:06 (1128 vues) 7Commentaires

Bij Fransum, ten noordwesten van de stad Groningen, is het fietspad een beetje glibberig. Ook als ligfietser wordt je daar niet heel vrolijk van. Gelukkig is er wel rustgevende muziek bij.

Redactie

Commentaires (7)

dsiepman2000

De hierboven genoemde video is eigenlijk een vervolg op deze: http://www.youtube.com/watch?v=NLbHkupG3wc

Hierin wordt het hele traject dat ik dagelijk fiets onder de loep genomen. De film is vooral bedoeld voor de verantwoordelijke gemeentes die ik half maart heb benaderd. Helaas nog geen verbetering...

dsiepman2000, 01 avr. 2011 16:25

TeJayLigFts

Een mooie aanvulling op ons toch niet zo fraaie fietsersparadijs. Hopelijk trekt de gemeente dit zich aan!

Theo

TeJayLigFts, 01 avr. 2011 17:08

MaartenSneep

Heb je de problemen ook aangemeld bij de fietsersbond? Dan weet je dat de klacht op het juiste bureau beland, en ook bekend is bij mensen die de betreffende wegbeheerder in een andere context spreken.

MaartenSneep, 01 avr. 2011 19:29

dsiepman2000

De klacht is enkele weken geleden inderdaad aangemeld bij de fietsersbond (zie onder "Meldpunt mijn slechtste fietspad). De video (http://www.youtube.com/watch?v=NLbHkupG3wc) met alle gebreken op een traject van 21 kilometer is toen meegezonden.

dsiepman2000, 01 avr. 2011 19:35

avatar

Tja....de Variationen van Carl Maria von Weber. Daar glij je gemakkelijk bij uit en dit is nog maar het Adagio. Vooral bij de zesde Variatie en het Allegro assai vlieg je zeker uit de bocht!!
Succes met het schoonmaken. Ik ken het paadje trouwens wel. Inderdaad nogal wat oude scheefliggende betonplaten.

Groeten,
Xander

xanderniezing.nl, 01 avr. 2011 21:23

MaartenSneep

Stuur de betrokken gemeenten ook (met enige spoed) een uitnodiging over de bijeenkomst over enkelzijdige fietsongevallen bij het Fietsberaad. Helaas in Rotterdam, maar hopelijk kunnen ze nog iemand sturen. Dit is vragen om ongevallen.

MaartenSneep, 01 avr. 2011 22:41

dsiepman2000

Ik heb de betrokken gemeenten op de hoogte gesteld van het Fietsberaad!

dsiepman2000, 02 avr. 2011 09:17

Ligfiets.net 2.0

Contenu du site web

E: redactie@ligfiets.net

Technique du site web

E: webmaster@ligfiets.net