Nederlands English Français Deutsch
Outils

Wereldkampioenschap en Cycle Vision 2016

Publié le 29 février 2016 18:58 (2701 vues) 17Commentaires

Dit jaar zal Cycle Vision worden gecombineerd met de organisatie van het Wereldkampioenschap op 2 en 3 juli 2016 op Sportpark Sloten in Amsterdam. Meer nieuws volgt.

Redactie

Commentaires (17)

avatar

gaaf, binnen en buitenbaan.

Jan-van-Steeg, 29 févr. 2016 20:13

Oliver

Minder gaaf: tegelijkertijd met zowel Öschelbronn als ook Dekra op de Lausitzring...

Oliver, 29 févr. 2016 20:14

liggerzutphen

zeker minder gaaf, want de eerste zondag van de maand is onze LOL rit. :)

maar serieus, waarom niet meer in Venray?

liggerzutphen, 29 févr. 2016 21:33

WimH

De zondag van het Cycle Vision weekend is de laatste zondag van juni.
2016: 24 t/m 26 juni

Waarom is er eigenlijk een vast Jaarprogramma als er bijna ieder jaar van wordt afgeweken?

WimH, 29 févr. 2016 22:09

Gideon

Op de site staat het laatste weekend van juni? http://www.ligfiets.net/nvhpv/program.html

Gideon, 01 mars 2016 07:58

G

Omdat ik het ook niet weet:

-vanwege beschikbaarheid van de baan?
-vanwege beschikbaarheid van de organisatie?
-vanwege een weeralarm het laatste weekend van juni?

Mooi toch? als iemand zich geroepen voelt ook het laatste weekend van juni een Cyclevision te regelen gaat 'ie z'n vrolijke gang. Ik kan beide weekends.

G, 01 mars 2016 09:29

jack

het juiste antwoord is .. "vanwege beschikbaarheid van de baan", het laatste weekend van juni is op het sportpark sloten het jeugdtoernooi Wielrennen.
Het goede antwoord waarom er afgestapt wordt van gebruik van de Venray is dat er een wisseling in de organisatie.
Het weeralarm weet ik nog niet. Dus dat antwoord is (nog) niet het juiste op een van de vragen.

jack, 01 mars 2016 12:07

Gideon

Sloten is goed, met een mooie binnen- en buitenbaan. En ja waar kan een internationale wedstrijd beter verreden worden dan in de hoofdstad :-)
Is er ook weer tentenveldje?

Gideon, 01 mars 2016 12:33, modification sur 01 mars 2016 14:00

avatar

Kunnen jullie dit voortaan iets eerder aankondigen ;-). Heb net halfuur aan de telefoon gehangen met het reisbureau om mijn vakantie omgeboekt te krijgen.
Iedereen die nog twijfelt: KOMEN!!!! Zoveel ligfietsers zie je nooit bij elkaar en het is een prachtig internationaal feest.

Belle, 01 mars 2016 13:49, modification sur 01 mars 2016 13:49

jack

Ik verklap nog niets Gideon.... nou ja toch wel, ja het tentenveld is zelfs vlak naast de kantine en de toiletten zijn op kruipafstand

jack, 01 mars 2016 21:43

jack

En we zijn weer welkom voor ontbijtjes, een gezamenlijke maaltijd enz. Kortom, het is en blijft een superlocatie waar je echt welkom bent. Verder gaan we behoorlijk leuke wedstrijden doen. Maar zoals ik al schreef, je hebt het niet van mij ;-)

jack, 01 mars 2016 21:57

AirJay

midden in mijn nachtdiensten.... wordt dus weer een zware dobber!

AirJay, 02 mars 2016 07:32

Theo_van_Soest

@Robert-Jan: hoef je in elk geval geen tentje mee te nemen!

Theo_van_Soest, 02 mars 2016 14:35

robvantol

Kan je al boeken voor de camping???

robvantol, 03 mars 2016 21:32

jack

Nee, inschrijven is nog niet mogelijk helaas. Daar wordt nog aan gewerkt.

jack, 04 mars 2016 08:01

G

Ik wil me graag inschrijven voor de tijdrit van één uur op zaterdagmorgen en voor de toertocht zaterdagmiddag.

G, 04 mars 2016 10:42

avatar

Hi,
do you have preliminary info on the races you plan? Such as, do you plan a 6 hour race?
Regards, Christian

cpete, 11 mars 2016 11:58

Ligfiets.net 2.0

Contenu du site web

E: redactie@ligfiets.net

Technique du site web

E: webmaster@ligfiets.net